Tour de Thrive 9 - 20 mei 2024

Vanwege : Organisatieteam – Tour de Drive.

Beste Katena-leden,

Wij zijn 3 studenten van de richting sport- en cultuurmanagement op Thomas More te Turnhout. We hebben de kans gekregen om voor ons eindwerk een virtueel sportevent organiseren, en we kozen voor een online wielerwedstrijd waaraan iedereen kan deelnemen, van waar je ook bent! Ons event bestaat uit 2 challenges, onze kilometervreter-challenge en onze bingo-challenge.

Het concept van onze kilometervreter challenge is heel simpel. Wie op het einde van de rit het meeste aantal kilometers “verslonden” heeft in onze strava wielerclub wint deze challenge en maakt kans op een geweldigde prijs!

De Fiets Bingo Challenge daagt je dan weer uit om op avontuur te gaan en nieuwe plekken te verkennen terwijl je je fietskilometers opbouwt. Jullie zullen elke 4 dagen een nieuwe bingokaart ontvangen met opdrachten op, rijkend van “neem een foto met je favoriete wielercafé” tot “leg 10km af op 35:00”. Per volledige bingokaart die je voltooid en ingeleverd hebt met bewijs zal er een lotje met je naam in een pot worden gestopt. Op het einde van het event wordt er een lotje uit de pot getrokken, en de winnaar zal met een geweldige prijs gaan lopen!

Ben jij een competitiebeest en ben je niet tevreden met minder dan winst? Dan hebben wij DE wedstrijd voor jou! In de kilometerchallenge is het de bedoeling om zo veel mogelijk kilometers af te leggen als je kan, en dit van 9 tot 20 mei. De persoon die op het einde van de rit het meeste kilometers afgelegd heeft is de winnaar en zal net zoals de persoon die getrokken wordt uit de pot naar huis gaan met een geweldigde prijs! De opvolging van de kilometers zal gedaan worden via onze strava wielerclub waarin alle activiteiten gepost moeten worden.

Wil je deelnemen aan deze geweldige challenges? Het enige wat je hoeft te doen is je inschrijven via deze link. De prijs bedraagt €5 waarmee je kan deelnemen aan beide challenges.

Twijfel niet en schitter op ons event! Meer info via volgende link: https://www.sport4change.be/event/tour-de-thrive/

We zien graag jullie antwoord tegemoet! Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met sportieve groeten,

Organisatieteam – Tour de Drive