Het dragen van de clubkledij tijdens het wegseizoen

We dragen onze Katena-kledij omdat we het belangrijk vinden om als één club naar buiten te treden.  Het geeft immers een grotere uitstraling wanneer we allemaal met dezelfde kledij in groep fietsen.
Het verplichte pakket bestaat uit een korte fietsbroek, een fietsshirt met korte mouwen en een vest met lange mouwen.  Voor mensen die veel fietsen wordt aangeraden een tweede set te bestellen. Er wordt meermaals per jaar de gelegenheid geboden om deze uitrusting bij onze leverancier – Levhel in Beerse – (bij) te bestellen.

De prijzen van onze diverse kledijstukken kan je steeds via ons contactformulier opvragen, evenals de door de club voorziene  tegemoetkomingen in de kostprijs ervan bij regelmatige deelname aan onze activiteiten.

We vragen om deze kledij verplicht te dragen tijdens het fietsseizoen bij alle Katena-uitstappen.

1. Enkel de Katena-kledij (korte fietsbroek – shirt korte mouwen – vest met lange mouwen) is toegelaten tijdens het fietsen met Katena.
  2. Bij frissere temperaturen zijn arm- en beenstukken toegelaten: ofwel deze van Katena, ofwel met effen neutrale kleuren (zonder bijkomende reclame).  Dit oogt het mooiste als we samen fietsen.
  3. Regenvestjes zijn vrij te gebruiken, maar Katena vraagt wederom een effen kleur te nemen.

We dragen steeds onze clubpolo als helper bij Katena-activiteiten.  Vraag ernaar aan de kledijverantwoordelijke van de club als je je aansluit Katena of als je er nog geen hebt.

Bij niet-naleving van het verplicht dragen van de clubkledij tijdens Katena activiteiten, zal het lid hierop aangesproken worden door het bestuur.  Bij herhaalde niet-naleving kan het lid eventueel uit de club geweerd worden.