Nieuw Katena-initiatief : De Acht Van Katena !

Op 25 mei zetten we een gloednieuw project op poten. Dit staat nog volledig in de kinderschoenen, maar start alvast met een toeristische rit in twee delen.

In de voormiddag vertrekken we voor een kortere rit van een 60 km. Vertrek aan de Sporthal,  9 u.

We eindigen de rit in “De Schoor”, Schorvoortstraat 53 in Turnhout, waar we  onze 2 traktaties van de club kunnen nuttigen. Degenen die er in de namiddag opnieuw mee op pad trekken krijgen ook de gelegenheid om hun boterhammetjes te verorberen.

In de namiddag rijden we dan een rit van ± 70 km. Vertrek om 13 uur aan “De Schoor”.

Wie enkel in de voormiddag of namiddag kan rijden heeft dan ook zijn 2 traktaties.

Diegenen die enkel in de namiddag rijden worden om 12u30 verwacht in De Schoor, want er is enkel op de middag de traktatie van de club.

Na de rit kunnen we onze dag dan weer afsluiten in De Schoor, waar we nog wat kunnen napraten.

Blijkt dit initiatief – nu nog een testje – in de smaak te vallen, dan wordt De Acht Van Katena een blijver – meer nog, het wordt verder uitgewerkt tot een topper in het Katena- jaar !  Allen tot dan !